marți, 1 aprilie 2008

BUNGEE JUMPING LA VIDRARU





















4 comentarii:

  1. Anul acesta am fost pe transfagarasean si cand ne-am oprit la barajul Vidraru, nu mi-a venit sa cred ca era o rampa de lansare bungee jumping. UAU! De mult imi doream sa fac si eu bungge, dar nu credeam ca in Romania exista asa ceva. Nu mi-a venit a crede. Acuma unul din visele mele este sa fac bungge jumping de pe Vidraru! Daca se poate,imi zici cat costa o asemenea aventura? Adresa mea de mail este: angel_number_666@yahoo.com.

    RăspundețiȘtergere
  2. pretul unui salt e de 100 euro, dar cred ca merita fiecare cent:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu conteaza cati bani dai..e doar o aventura care merita traita..te sfatuiesc sa o traiesti si tu...MERITA..:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Toti traim frica si adrenalina la un moment dat..SUCCES..:)..numai bine sa ne mai auzim pe aici dupa ce te vei da..:P

    RăspundețiȘtergere