miercuri, 6 august 2008

FLU-FLU SIMONA

5 comentarii:

  1. Sugestive fotografii, in care parca ghicesc fotonii descompusi din lumina frumos colorata si calda a vacantei ! :)
    Parca aceste tinere chipuri adolescentine sunt cuprinse de mirajul sfintei sarbatori de astazi, "Schimbarea la Fata"...
    Relaxare si bucurie senina desprind eu din aceste flash-uri culese din cotidian :)
    Simona este una din fiicele tale ? :)
    Oricum ar fi, o mare de lumina o inconjoara !
    Unde este aceasta pasarela de lemn acoperita ? Cumva prin Ardeal ?
    Imi aminteste de Sighisoara si un astfel de drum in trepte din vechea cetate medievala...
    Armonie si liniste sufleteasca in aceasta zi sfanta, draga Tibby !

    RăspundețiȘtergere
  2. Da pescarusule, chiar in Sighisoara!
    :)) Simona este sotia mea!
    Mersic pentru urari pescarusule; si tie toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, ce-am nimerit-o cu burgul transilvan ! :)
    Sunt mandra de mine, uite ca lumea e mica ;)
    Cred ca ati fost acolo chiar de festival :)
    Ai o sotie distinsa si hotarata :)
    Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  4. MERSIC!!!
    Avem prieteni in Sighisoara...la festival nu am mai fost de prin 2000.

    RăspundețiȘtergere
  5. Se potriveşte titlul cu pozele.:)
    A propos Sighişoara este unul dintre cele mai frumoase oraşe ale noastre.:)
    Mi-e drag şi mie.

    RăspundețiȘtergere